• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia I stopnia 2024/25 - ścieżka dla Polaków

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

komunikacja internetowa studia licencjackie (stacjonarne)

Szczegóły
Kod KI-SL6P
Jednostka organizacyjna Wydział Humanistyczno-Społeczny
Kierunek studiów komunikacja internetowa
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Pierwszego stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 60
Czas trwania 3-letnie (6 semestrów)
Wymagany dokument
  • Matury
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Dla kogo kierunek komunikacja internetowa?

Praktyczny kierunek studiów Komunikacja internetowa adresowany jest do osób, które swoją przyszłość zawodową chcą związać z pracą w przestrzeni internetowej. Studia te pozwolą zdobyć zatrudnienie w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.

 

Studia mają profil praktyczny, który pozwala na kształcenie przydatnych zawodowo umiejętności. Zajęcia przygotowane zostały w czterech podstawowych obszarach, których połączenie stanowi o unikalnym, interdyscyplinarnym przygotowaniu do wejścia na nowoczesny, cyfrowy rynek pracy:

1) obszar modułów z zakresu komunikacji interpersonalnej i społecznej oraz przedmiotów ogólnorozwojowych;
2) obszar modułów z zakresu marketingu internetowego z elementami zarządzania;
3) obszar modułów z zakresu informatyki technicznej (w tym ICT);
4) obszar modułów z zakresu podstawowych prac graficznych w środowisku cyfrowym.

Studia są bezpłatne i kończą się uzyskaniem państwowego dyplomu (tytuł licencjata).

 

Kwalifikacje - sylwetka absolwenta:

Absolwenci studiów pierwszego stopnia na kierunku Komunikacja internetowa posiadać będą praktyczne umiejętności oparte na interdyscyplinarnej wiedzy, które pozwolą im podjąć pracę w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.

Absolwenci zainteresowani pogłębieniem zdobytych kompetencji lub specjalizacją w określonej profesji będą mieć możliwość kontynuowania nauki na studiach II stopnia lub studiach podyplomowych na kierunkach związanych z komunikacją, nowymi mediami, zarządzaniem, projektowaniem gier i wielu innych.

 

Plan studiów 

Rekrutacja - krok po kroku - jak zapisać się na studia

 

Terminy rekrutacji - rok akademicki 2024/2025

 

Przedmioty będące podstawą kwalifikacji kandydatów


Opłata rekrutacyjna

Zgodnie z § 38 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz.U. 2021, poz.661) opłata za przeprowadzenie rekrutacji na studia wynosi 85 zł
Indywidualne konto do wpłaty opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia, po dokonaniu zgłoszenia rekrutacyjnego w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, jest wskazane w zakładce: Moje konto/ Płatności.
Tytuł przelewu: Opłata rekrutacyjna oraz imię i nazwisko kandydata.
 

.