Code | KI-SL6P |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Humanisties and Social Sciences |
Field of studies | Internet Communication |
Form of studies | Full-time |
Level of education | First cycle |
Educational profile | practical |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | 3 years of studies (6 terms) |
Required document | |
Ask a question |
Dla kogo kierunek komunikacja internetowa?
Praktyczny kierunek studiów Komunikacja internetowa adresowany jest do osób, które swoją przyszłość zawodową chcą związać z pracą w przestrzeni internetowej. Studia te pozwolą zdobyć zatrudnienie w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.
Studia mają profil praktyczny, który pozwala na kształcenie przydatnych zawodowo umiejętności. Zajęcia przygotowane zostały w czterech podstawowych obszarach, których połączenie stanowi o unikalnym, interdyscyplinarnym przygotowaniu do wejścia na nowoczesny, cyfrowy rynek pracy:
1) obszar modułów z zakresu komunikacji interpersonalnej i społecznej oraz przedmiotów ogólnorozwojowych;
2) obszar modułów z zakresu marketingu internetowego z elementami zarządzania;
3) obszar modułów z zakresu informatyki technicznej (w tym ICT);
4) obszar modułów z zakresu podstawowych prac graficznych w środowisku cyfrowym.
Studia są bezpłatne i kończą się uzyskaniem państwowego dyplomu (tytuł licencjata).
Kwalifikacje - sylwetka absolwenta:
Absolwenci studiów pierwszego stopnia na kierunku Komunikacja internetowa posiadać będą praktyczne umiejętności oparte na interdyscyplinarnej wiedzy, które pozwolą im podjąć pracę w wielu branżach zawodowych, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Będą to głównie stanowiska wymagające sprawnej i skutecznej komunikacji z użyciem najnowszych narzędzi ICT: w działach marketingu, PR i reklamy, redakcjach portali internetowych, agencjach kreatywnych czy innowacyjnych projektach biznesowych (w modelu typu start-up). Zdobyte kwalifikacje świetnie sprawdzą się również na wielu stanowiskach w administracji publicznej, instytucjach kultury i sztuki czy organizacjach pozarządowych. Absolwenci będą przygotowani także do podjęcia własnej działalności gospodarczej.
Absolwenci zainteresowani pogłębieniem zdobytych kompetencji lub specjalizacją w określonej profesji będą mieć możliwość kontynuowania nauki na studiach II stopnia lub studiach podyplomowych na kierunkach związanych z komunikacją, nowymi mediami, zarządzaniem, projektowaniem gier i wielu innych.
Plan studiów
Rekrutacja - krok po kroku - jak zapisać się na studia
Terminy rekrutacji - rok akademicki 2024/2025
Przedmioty będące podstawą kwalifikacji kandydatów
Opłata rekrutacyjna
.