Uprzejmie informujemy kandydatów, którzy decyzją Komisji Rekrutacyjnej Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego zostali zakwalifikowani do przyjęcia na studia w ramach 7 cyklu rekrutacji, o obowiązku dokonania wpisu na listę studentów.
Wpis na studia polega na złożeniu następujących dokumentów:
1) kopii świadectwa maturalnego (oryginał do wglądu) – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia pierwszego stopnia
2) kopii dyplomu zawodowego w zawodzie nauczanym na poziomie technika poświadczonej przez Uczelnię (oryginał dyplomu zawodowego do wglądu) - dotyczy kandydata ubiegającego się o przyjęcie na jego podstawie;
3) kopii dyplomu ukończenia studiów poświadczona przez uczelnię (oryginał do wglądu) – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia drugiego stopnia
4) zaświadczenia o wysokości średniej ocen ze studiów pierwszego stopnia – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia drugiego stopnia;
5) ankiety osobowej kandydata oraz podania (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);
6) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Bielsko-Bialski (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);
7) karty wpisu na listę studentów - (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki);
8) fotografii o wymiarach 35 x 45 mm, bez nakrycia głowy, w stroju galowym na jasnym tle (zgodnie z wymogami jak przy dowodzie osobistym) oraz fotografia w wersji elektronicznej, wykonana według podanych wcześniej wymagań, wprowadzonej do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Moje konto/Formularze osobowe/Zdjęcie);
9) poświadczenia uiszczenia opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł;
10) oświadczenia o zapoznaniu się z wysokością opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Bielsko-Bialskim (do pobrania z systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów zakładka: Zgłoszenia rekrutacyjne/Dokumenty i dalsze kroki)
11) potwierdzenia uiszczenia opłaty za Elektroniczną Legitymację Studencką w wysokości 22 zł
PKO S.A.
nr konta 02 12404142 11110000 48278261
w tytule przelewu należy wpisać: „Opłata za Elektroniczną Legitymację Studencką”
Skompletowane dokumenty należy składać w białej wiązanej teczce.
Harmonogram pracy oraz miejsce urzędowania Komisji Rekrutacyjnej
Wydział Budowy Maszyn i Informatyki |
Kierunki studiów:
|
Wydział Inżynierii Materiałów, Budownictwa i Środowiska |
Kierunki studiów:
|
Wydział Zarządzania i Transportu |
Kierunki studiów:
|
Wydział Humanistyczno-Społeczny |
Kierunki studiów:
|